چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سن قانونی دختر برای تصمیم گیری

۱,۴۸۶ بازديد

به استناد سایت حقوق خانواده دینا حضانت فرزندان اعم از دختر و پسر تا سن هفت سالگی به مادر و پس از آن تا زمانی که کودک از حضانت والدین خود خارج شود ، به پدر اختصاص دارد . در سن بلوغ یعنی در نه سالگی ، دختر از حضانت والدین خود خارج شده و در واقع نه سالگی سن قانونی و اختیار دختر برای تصمیم گیری در خصوص اینکه می خواهد پیش کدام یک از والدین خود زندگی کند محسوب می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سن قانونی دختر برای تصمیم گیری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/2020/سن-قانونی-دختر-برای-تصمیم-گیری.html

مهارت تصمیم گیری یکی از بهترین مهارت هاییست که هر کسی می تواند داشته باشد. شما در زندگی تان بارها و بارها برای مسائل مختلف تصمیم می گیرید. در زندگی شخصی و شغلی تان بارها با مواردی روبرو می شوید که باید درباره آنها تصمیم بگیرید. بیایید با هم به مهارت مهم تصمیم گیری نگاهی بیندازیم.

مهارت تصمیم گیری چیست؟

مهارت تصمیم گیری توانایی شما در انتخاب یک گزینه از بین دو یا چند گزینه موجود است. در این مهارت که نوعی مهارت حل مسئله محسوب می شود از سه روش اصلی برای تصمیم گیری در مورد یک موضوع استفاده می شود: استفاده از شهود، استدلال و یا ترکیبی از هر دوی اینها.

شهود پاسخ پیش فرض شما نسبت به مسئله یا همان ندا و احساس درونی تان هنگام بروز مشکل یا گرفتن تصمیم است. این واکنش اولیه ناشی از ترکیب چیزهاییست که شما آنها را از قبل یاد گرفته اید و یا برگرفته از تجربیات و نظرتان درباره آن موضوع است؛ بنابراین شهود در هر فردی با افراد دیگر متفاوت است. استفاده از شهود به شما این امکان را می دهد که تصمیمتان را بر اساس تجربیات زندگی تان بگیرید، برای همین شهود در واقع یک فرایند ذهنی محسوب می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.