پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پرفکت مانی Perfect Money چیست

۱,۴۲۶ بازديد

سیستم پرفکت مانی در سال 2007 در کشور پاناما ساخته شد اما کمپانی آن در شهر زوریخ واقع در کشور سوئیس قرار دارد . یکی از ویژگی هایی که سبب محبوبیت هرچه بیشتر این سیستم پرداخت آنلاین در مقابل سایر رقیبان به ویژه پی پال ( paypal ) است عدم توجه آن به تحریم ها و ارائه خدمات به تمامی کشور ها با دریافت مقدار منطقی کامزد می باشد . این ویژگی سبب محبوبیت هرچه بیشتر Perfect Money در نزد افراد به ویژه افرادی که مشغول بیزنس و تجارت به صورت آنلاین هستند شده است .

در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول دیجیتالی است که امکان تبدیل ارز های مختلف به ارز های دیجیتال و برعکس ، ذخیره پول ، پرداخت در سایت هایی که آن را می پذیرند و... را به کاربران خود می دهد . برای استفاده از امکانات این کیف پول ابتدا باید وارد سایت perfectmoney شده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده ، پس از انجام این کار شما قادر به فعالیت در این سایت می باشد . در این مقاله به ارائه تعریف دقیق پرفکت مانی و ویژگی های آن پرداخته شده است ، همچنین نحوه ثبت نام و ساخت حساب کاربری در این سایت گام به گام به صورت تصویری آموزش داده شده است .



پرفک مانی چیست و چه کاربردی دارد ؟

  پرفکت مانی چیست ؟

پرفکت مانیPerfect Money ) یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که دارای مجوز انتشار پول الکترونیک بوده و  کاربران با استفاده از آن می توانند در بستری ایمن به انجام تراکنش های مالی خود به صورت آنلاین بپردازند . در واقع پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیک است که در آن می توان واحد های ارز واقعی را به واحد های ارز دیجیتال و یا برعکس تبدیل کرد . 

نحوه کارکرد پرفکت مانی به این صورت است که پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت به آدرس  perfectmoney با خرید مقدار مشخصی واحد پرفکت مانی اقدام به شارژ کردن حساب کاربری خود کرده و سپس با مراجعه به سایت ها ، فروشگاه ها ، صرافی ها و سایر مکان هایی که پذیرنده این نوع ارز هستند می توان اقدام به خرید ارز های دیجیتال مختلف ، کالا های مختلف و ... کرد . ارز های پشتیبانی شده در این سیستم عبارتند از دلار ( USD ) ، یورو ( EUR ) ، طلا ( Gold ) و بیت کوین

 کاربرد پرفکت مانی : 

سیستم پرداخت پرفکت مانی امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که سبب هر چه راحت تر شدن انجام تراکنش های آنلاین می شود ، از جمله این امکانات عبارتند از :

1- با استفاده از این سیستم پرداخت توانایی انتقال ، دریافت و ذخیره ارز های مختلف به صورت آنلاین را پیدا می کنید .

2- کاربران از طریق پرفکت مانی توانایی خرید کالا های مختلف از سایت هایی که  پذیرنده این ارز هستند را دارند .

3- امکان تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز سایر سیستم های مالی وجود دارد .

4- امکان خرید این ارز توسط سیستم پی پال ( paypal ) وجود دارد .

5- این سیستم پرداخت آنلاین در زمینه های مختلف مانند هایپ ها ، برخی فروشگاه های آنلاین ، سیستم های هرمی  و... مورد استفاده قرار می گیرد .

6- امکان خرید ارز های دیجیتال و تبدیل آنها به سایر ارز ها در این سیستم وجود دارد . 

  7- در این سیستم از برنامه بازاریابی استفاده می شود به این معنی که افراد به ازای معرفی کابران و دعوت آنها به استفاده از این سیستم به صورت ماهانه مقدار ثابتی پورسانت از محل انجام تراکنش ها به حساب آنها وارد می شود .

8- کیف پول پرفکت مانی در سه حالت وب سایت و اپلیکیشن گوشی IOS و اندوید موجود می باشد .

 دقت شود که ارز پرفکت مانی مشابه ارز های رمز پایه مانند بیت کویت نمی باشد و نباید این دو را مشابه دانست .

بیشتر بخوانید: کیف پول ارز دیجیتال

 

 

مانند هر سیستم پرداخت آنلاین دیگری پرفکت مانی نیز مزایا و معایبی دارد که کابران با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانند تصمیم به استفاده یا عدم استفاده از این کیف پول الکترونیک برای نگهداری ارز دیجیتال خود بگیرند . از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

 میزان امنیت تراکنش ها با استفاده از این سیستم پرداخت بسیار بالا می باشد .

 سیستم پرفکت مانی تحریم های بین المللی را مورد توجه قرار نمی دهد و اکثر کشور هایی که تحت تحریم هستند ( مانند ایران ) امکان استفاده از این کیف پول را دارند .

 افراد در این سیستم امکان تنظیم میزان امنیت حساب کاربری خود را دارند و با مراجعه به تنظیمات حساب کاربری خود می توانند میزان امنیت آن را ارتقاع ببخشند .

 این سایت به ازای مانده حساب افراد به صورت ماهانه به آنها پول پرداخت می کند .

 امکان قرض گرفتن و یا قرض دادن در کیف پول پرفکت مانی به شرط  توافق کابران وجود دارد .

 نحوه کار کردن با این کیف پول بسیار ساده است .

 نرخ کارمز انجام تراکنش ها در این سیستم پایین است

  سرعت تبدیل ارز های فیات ( مانند دلار ، ریال و .... )  به انواع ارز دیجیتالی در سیستم پرفکت مانی بالا است .

 نیاز به احراز هویت برای دریافت مجوز شروع فعالیت در سیستم پرفکت مانی نیست .

 سیستم پرفکت مانی مشمول مالیات بر درآمد نشده و کاربران برای انجام تراکنش های مختلف در آن نیاز به پرداخت مالیات ندارند .

 هیچگونه محدودیتی در حجم و میزان تراکنش های مالی انجام شده در آن وجود ندارد .

 امکان برگشت و یا اصلاح مبادلات در این نوع پرداخت وجود ندارد و کاربران در صورت انجام اشتباه در این نوع معاملات امکان بازگردانی پول خود را ندارند .

 در صورت فراموش کردن رمز کاربری کیف پول پرفکت مانی خود برای بازگردانی آن هزینه های بسیار بالایی باید پرداخت کرد

 امکان خارج کردن پول های موجود در حساب کاربری پرفکت مانی با استفاده از کارت هایی مانند ویزا کارت ( Visa card ) و مسترکارت ( Mastercard ) وجود ندارد .

بیشتر بخوانید: روش های خرید بیت کوین

 

حساب های مختلف موجود در سیستم پرفکت مانی

بعد از ثبت نام در سایت perfectmoney لازم است تا نوع حساب کاربری خود را مشخص کنید ، سه نوع حساب برای کاربران در پرفکت مانی موجود است که هر کدام از آنها مزایا و ویژگی هایی دارند و کاربران مجاز به انتخاب هر یک از آنها می باشند .  این سه حساب عبارتند از :

 حساب معمولی (Normal) : به این حساب اصطلاحا حساب های وریفای نشده نیز می گویند و به تمام کاربرانی که برای اولین بار وارد سیستم پرفکت مانی می شوند تعلق می گیرد . لازم به ذکر است که استفاده از این اکانت هیچگونه محدودیتی برای کاربر به عمل نیاورده و تنها تفاوت آن با دیگر اکانت ها در مقدار کارمزدی است که برای انجام هر تراکنش باید پرداخت شود .

 حساب ویژه (Premium) : این نوع حساب که به آن وریفای شده نیز گفته می شود مختص کاربرانی است که مدت زمان فعال بودن اکانت آن ها در پرفکت مانی یک ساله شده و یا کاربرانی که میزان گردش حساب آنها به مقدار مشخصی ( 100 هزار دلار آمریکا و یا معادل آن ) رسیده است تعلق می گیرد .

از جمله ویژگی های این حساب کاربری کم بودن کارمزد تراکنش ها در آن و همچنین ارسال سریع تر درخواست های این حساب به بانک نسبت به اکانت های معمولی است ، برای دریافت این اکانت افراد با ارسال درخواست به بخش پشتیبانی سایت پرفکت مانی می توانند آن را دریافت کنند . 

 حساب همکار (Partner) : این حساب برای استفاده افراد عادی نیست و تنها نماینده سیستم های پرداخت و صرافی ها مجاز به استفاده از آن هستند . در واقع این کیف پول تنها به مدیریت بیزنس هایی که قصد استفاده از پرفکت مانی را در تجارت خود دارند ، تعلق می گیرد . این نوع حساب از کمترین کامزد در بین دیگر حساب های موجود در سیستم پرفکت مانی برخوردار است .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: روش های استخراج ارز دیجیتال

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ پرفکت مانی چیست ؟

✔️ پرفکت مانی نوعی سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است که در متن مقاله به تعریف دقیق آن و بیان ویژگی های این سیستم پرداخته شده است 

2- ✔️ استفاده از پرفکت مانی چه مزایا و معایبی دارد ؟

✔️ این سیستم نیز مانند تمام سیستم های پرداخت آنلاین موجود دارای مزایا و معایبی است که در متن مقاله به طور کامل این ویژگی ها بیان شده است 

3- ✔️ نحوه ثبت نام و ساخت اکانت پرفکت مانی به چه صورت است ؟

✔️ ثبت نام در این سایت بسیار ساده است که در متن مقاله به آموزش گام به گام ثبت نام در آن به صورت تصویری پرداخته شده است 

منبع : پرفکت مانی Perfect Money چیست

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.