یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

۱,۳۱۶ بازديد

اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ایران هر ساله همزمان با انتشار اطلاعیه آزمون پذیرش کارآموزان وکالت ، جزئیات زمان و نحوه نام نویسی این آزمون از جمله مدارک مورد نیاز ، هزینه نام نویسی ، مراحل ثبت نام و ... را به داوطلبان این آزمون اطلاع رسانی می کند . هزینه ثبت نام ازمون وکالت دادگستری به منظور خرید کارت اعتباری ثبت نام و دریافت شماره سریال ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی این آزمون پرداخت می شود .

بنابراین کلیه متقاضیان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال ۹۹ موظف هستند تا در زمان تعیین شده و پیش از اقدام به ثبت نام نخست هزینه اعلام شده را پرداخت کرده و سپس سایر مراحل ثبت نام این آزمون را تکمیل کنند . لذا با توجه به اهمیت این موضوع برای ثبت نام آزمون سال جاری ، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 را ارائه داده ایم .



زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99

همانطور که پیش از این اشاره شده است ، سازمان سنجش و اتحادیه کانون وکلای دادگستری با انتشار اطلاعیه آزمون وکالت متقاضیان اخذ پروانه وکالت دادگستری ، هزینه ثبت نام این آزمون را اعلام می کنند . طبق اطلاعیه منتشر شده ، هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۹۹ به میزان 1,500,000 ریال معدل 150هزار تومان تعیین شده است .

 

**** هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 به میزان 150 هزار تومان است ****

 

داوطلبان متقاضی آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری سال ۹۹ موظف هستند پیش از اقدام به ثبت نام در این آزمون نخست کارت اعتباری پروانه کارآموزی وکالت را تهیه کنند . معمولا مهلت پرداخت هزینه آزمون کارآموزی وکالت همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری شروع شده و تا پایان مهلت نام نویسی این آزمون ادامه دارد .

 

طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص نام نویسی آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت دادگستری سال ۹۹ ، ثبت نام آزمون سال جاری از تاریخ 6 مهر ماه الی 16 مهر انجام خواهد شد . لذا سامانه پرداخت هزینه آزمون وکالت دادگستری 99 نیز در همین محدوده زمانی ( 6 الی 16 مهر ) فعال خواهد بود .

 

داوطلبان تا 16 مهر برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 مهلت دارند .

 

هم چنین ممکن است که مانند سال های گذشته مهلت نام نویسی آزمون وکالت به مدت چند روز تمدید شود که بالتبع زمان پرداخت هزینه ثبت نام نیز تمدید می شود . داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از تمدید شدن و یا ارائه فرصت مجدد برای ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون وکالت دادگستری ۹۹ مطلع شوند .

حتما بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99

ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 99 مانند سال های گذشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان موظف هستند پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری برای تکمیل فرآیند ثبت نام و پرداخت هزینه نام نویسی آزمون وکالت وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و اقدامات لازم را انجام دهند . در ادامه به منظور تسهیل روند خرید کارت اعتباری آزمون وکالت ۹۹ ، مراحل و راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۹۹ را ارائه داده ایم .

 

 مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :

1 - ورود به سایت سازمان سنجش " sanjesh.org "

2 - ورود به بخش " سایر آزمون های استخدامی " با انتخاب این گزینه از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب " سامانه ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت ، کانون وکلای دادگستری سال 99 "

4 - ورود به بخش " خرید کارت اعتباری " با انتخاب این گزینه از منوی سمت راست و بالای صفحه

5 - انتخاب گزینه " سریال ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 "

6 - تکمیل اطلاعات خواسته شده ( فردی ، شناسایی و تماس )

7 - تایید اطلاعات ثبت شده و یادداشت شماره پیگیری پرداخت

8 - ورود به سامانه پرداخت الکترونیکی و تکمیل اطلاعات خواسته شده

9 - تایید نهایی پرداخت و دریافت کارت اعتباری ثبت نام آزمون وکالت سال 99

 

داوطلبان آزمون وکالت دادگستری 99 باید دقت داشته باشند که پس از پرداخت هزینه نام نویسی و برای تکمیل سایر مراحل ثبت نام خود باید مدارک مورد نیاز را در این سامانه بارگذاری کرده و برخی اطلاعات را دستی در فرم ثبت نام وارد کنند . متقاضیان این آزمون می توانند نخست با مطالعه مقاله زیر از مدارک مورد نیاز این آزمون مطلع شده و سپس برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

 

 راهنمای تصویری پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری 99 :

 

1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org " در مرورگر سیستم و ورود به سایت

 

 

2 - ورود به بخش سایر آزمون های استخدامی با انتخاب این گزینه از منوی سمت راست صفحه

 

 

3 - انتخاب گزینه " سامانه ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت ، کانون وکلای دادگستری سال 99 "

 

 

4 - ورود به سامانه آزمون و انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری "

 

 

5 - انتخاب گزینه " سریال ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1399 " از میان کارت های فعال

 

 

6 - تکمیل اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه " تایید و ادامه "

 

 

7 - تایید اطلاعات ثبت شده و دریافت شماره پیگیری پرداخت

 

 

8 - ورود به صفحه پرداخت و وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و انتخاب گزینه پرداخت

 

 

برای ورود به سامانه پرداخت هزینه آزمون وکالت 99 کلیک کنید .

 

داوطلبانی که هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال ۹۹ را پرداخت کرده اند می توانند به منظور کاهش خطا در ثبت نام خود ، با مطالعه مقاله زیر از سایر مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک آزمون وکالت سال جاری مطلع شده و سپس برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

 

اگر پس از مطالعه راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام ازمون وکالت دادگستری سال 99 سوالی در خصوص نام نویسی دارید می توانید با تماس تلفنی و مطرح کردن سوالات خود پاسخ خود را از کارشناسان حقوقی دینا جویا شوید . هم چنین می توانید برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون وکالت مرکز وکلای دادگستری و قوه قضاییه سال ۹۹ عضو کانال تلگرامی آزمون های حقوقی دینا شوید .

 

داوطلبان متقاضی دریافت پروانه وکالت می توانند علاوه بر آزمون کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری ( اسکودا ) برای شرکت در آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه ( مشاوران حقوقی ) نیز نام نویسی کرده و پس از اعلام شدن نتایج در صورت قبولی در هر یک برای طی سایر مراحل گزینش نیز اقدام کنند . این دسته از داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر نخست از شرایط آزمون وکالت قوه قضاییه سال ۹۹ مطلع شده و سپس برای شرکت در پذیرش سال جاری نام نویسی کنند .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری را چه زمانی باید پرداخت کرد ؟

✔️ داوطلبان می توانند از آغاز مهلت نام نویسی آزمون تا پایان فرصت ثبت نام هزینه ثبت نام این آزمون پرداخت کنند که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- ✔️ کارت اعتباری ثبت نام آزمون وکالت را به چه صورتی باید تهیه کرد ؟

✔️ همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه نام نویسی آزمون وکالت دادگستری کارت اعتباری ثبت نام را تهیه کنند .

3- ✔️ به چه صورتی باید هزینه ثبت نام آزمون وکالت را پرداخت کرد ؟

✔️ پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل و راهنمای تصویری پرداخت هزینه آزمون در این مقاله ارائه شده است .

منبع : هزینه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.