یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

پیامدهای تخلف از شرط صفت در ازدواج

۱,۴۲۷ بازديد

به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، بر اساس قانون مدنی تخلف از شرط صفت در ازدواج سبب ایجاد حق فسخ برای طرف مقابل خواهد بود که این مفهوم ضمن ماده 235 قانون مدنی مورد اشاره قرار گرفته است که بر اساس آن : " هر گاه شرطی که در ضمن عقد شده است شرط صفت باشد و معلوم شود آن صفت موجود نیست کسی که شرط به نفع او شده است‌ خیار فسخ خواهد داشت " . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیامدهای تخلف از شرط صفت در ازدواج بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

 

www.heyvalaw.com/web/articles/view/1672/پیامدهای-تخلف-از-شرط-صفت-در-ازدواج.html

 

انواع صفت

انواع صفت در انگلیسی (8 نوع رایج با مثال)

در دستور زبان انگلیسی 8 نوع صفت وجود دارد که شامل صفت خاص (Proper Adjective)، صفت توصیفی (Descriptive Adjective)، صفت کمی (Ouantitative Adjective)، صفت عددی (Numeral Adjective)، صفت اشاره (Demonstrative Adjective)، صفت توزیعی (Distributive Adjective)، صفت استفهامی (Interrogative Adjective) و صفت ملکی (Possessive Adjective) می باشد.

صفت یکی از هشت قسمت اجزای کلام (Parts of speech) است. اجزای کلام، عناصر اصلی ساخت زبان انگلیسی محسوب می شوند و مهم است که شما بتوانید قسمت های مختلف اجزای کلام را تشخیص بدهید. وقتی نحوه عملکرد صفت در جمله را فهمیدید، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی برایتان بسیار لذت بخش تر خواهد شد. در این مطلب ما انواع صفت در زبان انگلیسی را به همراه مثال برایتان آورده ایم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.