پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

مهلت ثبت نام لاتاری

۱,۴۴۳ بازديد

همه ساله افراد با شرکت در قرعه کشی لاتاری ( Lottery )  آمریکا شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم در آمریکا را به صورت رایگان می سنجند . از ویژگی های بارز این قرعه کشی عدم نیاز به ارائه مدارک خاص و یا داشتن شرایط خاص می باشد بلکه تنها با ارائه مدارک حداقلی ( اطلاعات هویتی ، پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری ) مجاز به شرکت در این قرعه کشی می باشند .

مدت زمان تعیین شده برای شرکت در لاتاری محدود بوده و متقاضیان برای شرکت در این قرعه کشی ملزم هستند تا در زمان تعیین شده اقدام به ارائه مدارک خود و تکمیل فرم های مربوطه در سایت اصلی لاتاری به منظور ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری کنند . 

با توجه به اینکه مهلت ثبت نام لاتاری هر ساله از اوایل سال مالی آمریکا آغاز می شود با شروع این دوره زمانی  تمامی متقاضیان شرکت در این قرعه کشی به دنبال اطلاع یافتن از زمان دقیق شروع مهلت ثبت نام لاتاری 2022  و آخرین فرصت ثبت نام می باشند ، در این راستا در ادامه مقاله به ارائه مطالبی در رابطه با مهلت ثبت نام لاتاری و امکان تمدید آن پرداخته شده است .



مهلت ثبت نام لاتاری 2022

مهلت ثبت نام لاتاری 2022 مانند سال های گذشته از اوایل سال مالی آمریکا مصادف با ماه اکتبر 2020 ( مهر ماه ) آغاز و در اوایل ماه نوامبر 2020 ( آبان ماه ) پایان می یابد . زمان این قرعه کشی هر ساله چند روز قبل از شروع مهلت ثبت نام توسط سازمانه مهاجرت آمریکا اعلام و شرایط آن توسط این سازمان به اطلاع متقاضیان می رسد .

مهلت ثبت نام برای لاتاری 2022 بر طبق اعلام سازمان مهاجرت آمریکا از 7 اکتبر ( 17 مهر ماه 99 ) شروع و تا 10 نوامبر ( 21 آبان ماه 99 ) ادامه خواهد داشت . متقاضیان برای شرکت در لاتاری ( Lottery )  لازم است تا در این مدت زمان تعیین شده با مراجعه به سایت اصلی لاتاری اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و پر کردن فرم های موجود در این سایت کنند ، از جمله این مدارک عبارتند از اطلاعات هویتی ، پاسپورت معتبر و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری می باشد .

 

مهلت ثبت نام لاتاری 2022 تا 10 نوامبر مصادف با 21 آبان می باشد .

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام لاتاری

 

 

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری 2022

بر طبق تجربه ای که از برگزاری قرعه کشی لاتاری در سال های گذشته به دست آمده است آخرین فرصت ثبت نام در این بخت آزمایی قابل تمدید نبوده و متقاضیان برای شرکت در این قرعه کشی باید در همان مدتی که تعیین شده (یعنی  7 ماه اکتبر تا 10 ماه نوامبر سال 2020 ) اقدام به ثبت نام به منظور شرکت در لاتاری کنند .

در صورتی که افراد موفق به ثبت نام در مدت مشخص شده نشوند دیگر امکان تمدید این فرصت و ثبت نام آن ها وجود نخواهد داشت ، به همین دلیل توصیه می شود که حتی الامکان در روز های آغازین مهلت ثبت نام لاتاری اقدام به ارسال مدارک خود کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل فرصت کافی برای برطرف کردن آن داشته باشید .

 

مهلت ثبت نام لاتاری قابل تمدید نمی باشد .

 

پس از ثبت نام در لاتاری و با گذشت حدود شش ماه از این زمان در اوایل ماه مه 2021 ( اواسط ماه اردیبهشت 1400 ) اسامی برنده شدگان توسط این سایت اعلام خواهد شد ، لازم به ذکر است که در صورت تقلب و  یا جعلی بودن هر کدام از مدارک ارسالی نتیجه قرعه کشی برای فرد مورد نظر باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نخواهد گرفت .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهلت ثبت نام لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مهلت ثبت نام لاتاری پاسخ دهند .

 

در ادامه بخوانید: راهنمای ثبت نام لاتاری

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مهلت زمان ثبت نام لاتاری از چه تاریخی آغاز می شود ؟

✔️ مهلت ثبت نام در لاتاری محدود بوده و از اویل سال مالی آمریکا آغاز می شود که در متن مقاله به آن اشاره شده است 

2- ✔️  آیا مهلت ثبت نام لاتاری قابل تمدید می باشد ؟

✔️ مهلت ثبت نام در قرعه کشی لاتاری قابل تمدید نبوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است 

3- ✔️  زمان اعلام نتایج قرعه کشی در چه تاریخی می باشد ؟

✔️ زمان اعلام نتایج در اوایل ماه مه می باشد که در متن مقاله به آن اشاره شده است

منبع : مهلت ثبت نام لاتاری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.