پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

استحقاقی محسوب نشدن مرخصی کارمندان دولت در دوران ویروس کورونا

۱,۳۶۳ بازديد

به استناد سایت حقوقی دینا بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا که به تایید رییس جمهوری رسیده است ، کاهش حضور دو سوم کارکنان از طریق نوبت‌بندی و اعطای مرخصی صورت گرفته و این مرخصی جزء مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نخواهد شد . برای مشاهده استحقاقی محسوب نشدن مرخصی کارمندان دولت در دوران ویروس کورونا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 

www.heyvalaw.com/web/news/view/57/استحقاقی-محسوب-نشدن-مرخصی-کارمندان-دولت-در-دوران-ویروس-کورونا.html

Corona Renderer یا کورونا رندر چیست؟

Corona Render یکی موتور دوگانه Biased and UnBiased Rendering بر پایه قدرت پردازنده مرکزی است. Corona دوگانه است. پس سرعت و انعطاف را از موتورهای Biased render و کیفیت و سادگی را ازUnBiased render بدست آورده است. این موتور توسط ondra karlik در سال 2009 توسعه داده شده است. شما با کمک این پلاگین میتوانید به راحتی یک فضا را طراحی کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. پارامترهای سنگین و تنظیمات نور، متریال، شدت فوتون و …، همگی مواردی بود که شما موقع رندینگ کردن با آن درگیر بوده اید که در کورونا همه پارامترهای سنگین حذف شده است و این یک مزیت نسبی برای کورونا محسوب میشود.

کاربرد های کورونا رندر

1- نورپردازی

این موتور رندر نورهای جداگانه مخصوص خود را دارد.LIGHT ,sun light, ies ,نورهای sky همگی از جمله ابزارهای نورپردازی کورونا رندر هستند و میتوان بدون کمترین پیچیدگی از آن استفاده کرد و این منابع نور کم، فرایند نورپردازی را آسان خواهد کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.