جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

دستور العمل ثبت نام لاتاری

۱,۴۳۲ بازديد

شرایط ، زمان و لیست شرکت های مجاز به شرکت در قرعه کشی لاتاریهر ساله توسط اداره مهاجرت آمریکا با عنوان دستور العمل ثبت نام لاتاری در سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرارا داده می شود ، متقاضیان می توانند با مراجعه به این سایت و دانلود این دفترچه راهنما از شرایط شرکت در لاتاری در سال 2022آگاه شوند .

در سال های گذشته شرایط ثبت نام در لاتاری دچار تغییر خیلی چشمگیری نمی شد اما در سال جاری داشتن پاسپورت معتبر در هنگام ثبت نام برای این قرعه کشی الزامی اعلام شده است که در نتیجه آن بسیاری از افراد که دارای پاسپورت معتبر نمی باشند موفق بهثبت نام در لاتاری نشده و از گردونه رقابت ها کنار گذاشته می شوند ، از این رو شانس برنده شدن در این قرعه کشی برای افراد شرکت کننده در آن به مراتب بالاتر رفته است .

باغ توجه به تغییراتی که اخیرا در شرایطثبت نام لاتاری ایجاد شده است امکان اشتباه در زمانثبت نامو عدم موفقیت برای شرکت در لاتاری بالا رفته از این رو توصیه می شود که قبل از ثبت نام به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری پرداخته شود . در ادامه به ارائه مطالبی در مورددستور العمل ثبت نام لاتاری در سال جدید پرداخته شده ، همچنین لینک دسترسی به فرم دستور العمل لاتارینیز در متن مقاله قرار داده شده است .



دانلود دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

هر ساله در زمان ثبت نام لاتاری و چند روز قبل از شروع مهلتثبت نام لاتاری ، دستورالعمل ثبت نام لاتاری توسط اداره مهاجرت آمریکا در سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرار داده می شود . تمامی متقاضیان ملزم هستند تا قبل از اقدام به ثبت نام لاتاری به این سایت مراجعه کرده و فایل مورد نظر را به دقت مطالعه کرده تا در هنگام ثبت نام به مشکل بر نخورند .

در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا 2022 قرارا داده شده است که با کلیک کردن بر روی آن می توانید به مطالعه شرایطثبت نام لاتاری آمریکا سال ۲۰۲۲پرداخت .

 

لینک دانلود دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا 2022

 

 

بیشتر بخوانید: فرم ثبت نام لاتاری

 

 

جزئیات دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۲

همانطور که گفته شد این دستور العمل هر ساله در سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرار داده می شود که در آن شرایط ثبت نام در لاتاری ، زمانثبت نام لاتاری ، لیست کشور های مجاز به شرکت در آن و اطلاعاتی از این دست قرار داده  می شود . دردفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا 2022 این شرایط به گونه زیر بیان شده است :

 زمان شروع ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ از تاریخ 7 ماه اکتبر ( 17 مهر ماه ) بوده و زمان پایان آن تا 10 ماه اکتبر ( 21 آبان ماه ) می باشد .

  شهروندان کشور ایران نیز مانند سال های قبل مجاز به شرکت در این قرعه کشی می باشند .

 مدارک لازم برایثبت نام لاتاری 2022اطلاعات هویتی ، یک قطعه عکس مخصوص لاتاریو داشتن پاسپورت معتبر است .

 

دقت شود که برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲  پاسپورت معتبر پاسپورتی است که در روز ثبت نام حداقل یک روز از تاریخ اعتبار آن باقی مانده باشد .

 

 شیوع بیماری کرونا تاثیری در تاریخ برگزاری این قرعه کشی نخواهد گذاشت .

 داشتن مدرک حداقل دیپلم و در غیر این صورت داشتن حداقل دو سال سابقه انجام کار حرفه ای که نیاز به آموزش دارد .

 

کسب مدرک دیپلم در کشور آمریکا 12 ساله می باشد بنابر این مدرک دیپلم فنی و حرفه ای که 11 ساله بوده و یا سایر دیپلم هایی که 11 ساله هستند مورد قبول واقع نمی شود . 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستور العمل ثبت نام در لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دستور العمل ثبت نام در لاتاری پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: سایت اصلی ثبت نام لاتاری

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ در دستور العمل ثبت نام لاتاری چه اطلاعاتی ارائه می شود ؟

✔️  اطلاعاتی مانند تاریخ ثبت نام ، شرایط و لیست کشور های مجاز به شرکت که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

2- ✔️ چگونه میتوان این فرم را دانلود کرد ؟

✔️  لینک دانلود این دستور العمل در متن مقاله قرار داده شده است

3- ✔️  جزئیات دستور العمل ثبت نام لاتاری به چه صورت است ؟

✔️ این جزئیات به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است

منبع : دستور العمل ثبت نام لاتاری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.