سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

۱,۳۱۶ بازديد

داوطلبان واجد شرایطی که متقاضی اخذ پروانه فعالیت مشاوران خانواده قوه قضاییه هستند ، می توانند با طی مراحل گزینش و شرکت در آزمون کتبی ، پروانه کسب خود را دریافت کنند . کلیه مراحل ثبت نام و برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضاییه سال ۹۹ از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود .

لذا داوطلبانی که در آزمون مشاوران خانواده سال جاری ثبت نام کرده اند باید کارت ورود به جلسه آزمون خود را طبق اطلاعیه سازمان سنجش در زمان معین دریافت کرده و به همراه مدارک شناسایی و کارت ملی خود در روز آزمون همراه داشته باشند . داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به برخی اطلاعات ثبت نامی و فردی خود نیاز دارند .

داوطلبان باید دقت کنند که همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در روز امتحان الزامی بوده و لذا دریافت آن در مهلت مقرر حتما باید انجام شود . در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون سال جاری زمان ، نحوه و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

داوطلبانی که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده ، با اطلاع از جزئیات زمان و نحوه برگزاری آزمون سال جاری ، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کرده اند باید با مطالعه منابع برای شرکت در آزمون کتبی آماده شوند . با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش این آزمون عصر روز جمعه مورخ 4 مهر ماه برگزار می شود و داوطلبان موظف هستند چند روز پیش از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و همراه داشته باشند .

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال جاری ، داوطلبان این آزمون می توانند از روز سه شنبه مورخ 1 مهر ماه با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 مطلع شوند .

 

کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۹ از 1 مهر منتشر می شود

 

داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا از آغاز مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۹ مطلع شوند . داوطلبان این آزمون می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه برگزاری آزمون سال جاری مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۹۹ زیر نظر مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و از سوی سازمان سنجش برگزار می شود و لذا این سازمان به عنوان مجری آزمون سال جاری وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۹ را نیز بر عهده دارد .

داوطلبان واجد شرایط آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 99 که در این آزمون نام نویسی کرده اند باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران خانواده سال ۹۹ ، وارد سایت سازمان سنجش شده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی از جمله شماره پرونده ، کدرهگیری ، کد ملی و ... وارد سامانه شده و کارت خود را دریافت کنند . در ادامه مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 99 را ارائه داده ایم .

 

1 - ورود به سایت سازمان سنجش با جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org "

2 - انتخاب سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب گزینه " کارت آزمون متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه 99 "

4 - ورود به سامانه با یکی از روش های ارائه شده

5 - دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۹ لینک دریافت کارت در این قسمت فعال می شود

 

هم چنین داوطلبان فارغ التحصیل رشته حقوق و مبانی فقه و حقوق اسلامی شرکت کننده در آزمون و مشاوران خانواده ، می توانند علاوه بر این آزمون برای اخذ پروانه وکالت خود نیز اقدام کنند . علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه مطلع شوند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه

 

اگر با مطالعه جزئیات مقاله کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۹ سوالی در خصوص زمان و یا نحوه دریافت کارت آزمون مشاوران دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان حقوقی مرکز دینا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید . هم چنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا از آخرین اخبار آزمون مشاوران خانواده سال 99 مطلع شوید .

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده چه زمانی منتشر می شود ؟

کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- داوطلبان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در روز امتحان چه مدارکی را باید همراه داشته باشند ؟

داوطلبان این آزمون باید در روز آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه امتحان مدارک شناسایی خود را نیز همراه داشته باشند .

3- داوطلبان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده برای دریافت کارت امتحان به چه مدارکی نیاز دارند ؟

داوطلبان این آزمون برای دریافت کارت آزمون به اطلاعات فردی و ثبت نامی نیاز دارند که جزئیات نحوه دریافت در این مقاله نیز ارائه شده است .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.