چهارشنبه ۰۱ فروردین ۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

۱,۴۴۷ بازديد

آزمون وکالت قوه قضاییه سال ۹۹ زیر نظر مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود . فارغ التحصیلان کارشناسی و مقاطع بالاتر رشته حقوق و فقه و مبانی خقوق اسلامی می توانند با رعایت شرایط لازم با شرکت در این آزمون و طی مراحل گزینش ، پروانه وکالت خود را دریافت کنند .

نخستین مرحله از گزینش داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 شرکت در جلسه آزمون کتبی و کسب حد نصاب ورود به سایر مراحل گزینش می باشد که داوطلبان موظف هستند برای حضور در آزمون کارت ورود به جلسه خود را چند روز قبل از برگزاری امتحان از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و پرینت آن را همراه خود داشته باشند .

با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه در جلسه امتحان الزامی بوده و نشان دهنده ثبت نام داوطلبان در این آزمون است ، در ادامه این مقاله به منظور تسهیل روند دریافت کارت متقاضیان جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در سال جاری را ارائه داده ایم .



زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 99

داوطلبانی که موفق به تکمیل ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال ۹۹ شده اند می بایست برای رسیدن به هدف و اخذ پروانه وکالت خود مراحل گزینش تعین شده را یکی پس از دیگری و با موفقیت پشت سر بگذارند . شرکت کنندگان آزمون جذب کارآموزان وکالت قوه قضاییه سال ۹۹ موظف هستند که مطابق برنامه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حضور داشته باشند .

طبق دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه منتشر شده از سوی سازمان سنجش ، آزمون وکالت قوه قضاییه 99 صبح روز جمعه تاریخ 4 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد . هم چنین طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 از تاریخ 1 مهر منتشر خواهد شد .

 

   

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ از تاریخ 1 مهر ماه منتشر خواهد شد

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ ، لینک دریافت کارت آزمون در این مقاله فعال شده و در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا اطلاع رسانی خواهد شد . همچنین داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه برگزاری آزمون وکالت سال جاری مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 99

سال های گذشته مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه وظیفه برگزاری و نظارت بر آزمون وکالت قوه قضاییه را داشته و لذا کارت ورود به جلسه آزمون نیز از طریق پایگاه اینترنتی ثبت نامی این آزمون یعنی سایت سنجش و آموزش دانشگاه پیام نور منتشر می شده که این رویه در آزمون سال ۹۹ لغو شده و تغییر پیدا کرده است .

سازمان سنجش و آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه سال 99 می باشد و لذا وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت سال جاری نیز بر عهده این سازمان است . کلیه داوطلبانی که با مطالعه منابع آزمون وکالت سال 99 که در حال آماده شدن برای این آزمون هستند ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند . در ادامه مراحل ورود به سایت سازمان سنجش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 را ارائه داده ایم .

 

1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - ورود به قسمت " سایر آزمون های استخدامی "

3 - انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری قوه قضاییه ) سال 99 " از میان موارد ارائه شده

4 - ورود به سامانه کارت آزمون با استفاده از اطلاعات فردی و ثبت نامی

5 - بررسی کارت آزمون و تهیه نسخه چاپی جهت همراه داشتن در روز آزمون

 

  

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ لینک دریافت کارت در این قسمت فعال خواهد شد

 

خاطر نشان می شود پس از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ راهنمای تصویری دریافت این کارت به مقاله اضافه خواهد شد . داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه می توانند در واپسین روزهای باقی مانده تا آزمون با مطالعه سوالات آزمون های سال گذشته آمادگی بهتری برای شرکت در امتحان کسب کنند .

در ادامه بخوانید: سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت

 

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 در خصوص این آزمون سوالی دارید می توانید پاسخ سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دینا دریافت کنید . هم چنین آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با آزمون وکالت سال ۹۹ در کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا اطلاع رسانی می شود .

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه چه زمانی منتشر می شود ؟

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه چند روز پیش از برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارت در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه به چه اطلاعاتی نیاز دارند ؟

همانطور که در این مقاله نیز توضیح داده شده است ، داوطلبان برای ورود به سامانه و دریافت کارت آزمون به اطلاعات ثبت نامی و شناسایی خود نیاز دارند .

3- آیا در روز آزمون وکالت قوه قضاییه همراه داتشن کارت ورود به جلسه کافی است ؟

خیر . همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است داوطلبان در روز آزمون وکالت باید علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون ، مدارک شناسایی خود را نیز همراه داشته باشند .

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.